Медики Дніпропетровського обласного перинатального центру тепер працюють у відповідності до міжнародного стандарту ISO 9001: 2009.

15 Червня 2015 07:53

відкриття перин.на Ксміч. 21.06.12р 001Вперше серед медичних закладів області колектив Дніпропетровського обласного перинатального  центру отримав сертифікат на майбутній 5 – ти річний період діяльності, що підтверджує відповідність системи управління якістю вимогам міжнародного стандарту ISO 9001: 2009.

 – Якщо говорити про загальні враження, від того, що ми отримали міжнародне визнання якісної організації своєї роботи, – розповідає головний лікар Дніпропетровського обласного перинатального  центру, кандидат медичних наук, лікар вищої категорії з організації та управління охорони здоров’я, акушерства і гінекології, Заслужений лікар України Людмила Іванівна  Падалко, – можна сказати наступне.  Випробуванням будь-якої системи управління, будь-то менеджмент якості або система управління підприємством у цілому, є часи змін. Це перевірка на міцність всього колективу, це період, коли ясно видно слабкі місця в управлінні, коли проблеми піднімаються на поверхню.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Таке випробування ми витримали на протязі останніх років. Серйозна реорганізація структури роботи, реалізація різноманітних програм, освоєння нового обладнання, модернізація надання медичної допомоги.

Успішне виконання колективом цих завдань показали життєздатність системи управління якістю, яка створена у нас і відповідає вимогам міжнародного стандарту.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Я із задоволенням хочу висловити своє захоплення працею колег. Вони не тільки роблять працездатною систему управління, а й вдосконалюють її. Ми пишаємося тим, що зміни, які відбулися за цей період у нашому колективі, можуть послужити прикладом для інших.

На початку впровадження вимог ISO 9001: 2009,  коли тільки починали цей шлях, я, як керівник, робила вссе можливе, щоб  всім були ясні завдання і можливості системи менеджменту якості. Щоб кожен працівник розумів, що це Система всього колективу в цілому і кожного окремо. Зараз помітно змінилося ставлення до роботи з документами і до роботи за вимогами документів, персонал звик до системної роботи.

По-друге, основа будь-якої системи управління – і цієї зокрема – це система взаємопов’язаних задокументованих процедур (стандартів медичної документації, іншої документації медичного закладу), яка описує вимоги та порядок виконання тих чи інших робіт. І працювати за такою системою набагато легше.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Робота, яку виконує наш персонал, відповідає встановленим вимогам.  Вдалося значно просунутися вперед на шляху до кращих світових зразків менеджменту у медицині. Це, відповідно, позначається і на нашому іміджі, і на якості допомоги, яку ми надаємо пацієнтам, і на їх задоволеності від отриманої у нашому закладі медичної допомоги.

У перинатальному центрі не тільки  удосконалити роботу колективу, але й говорять про подальший розвиток діючої системи управління. У медиків є вже певні перспективні плани.

                                                                                                                                           Віра Касьянова.