Мінкульт обмежить візуальну рекламу біля пам’яток архітектури

17 Червня 2015 16:05
zaxid.net

zaxid.net

Нова редакція  закону про охорону культурної спадщини (законопроект № 1553 «Проект Закону про внесення змін до Закону України “Про охорону культурної спадщини” (щодо збереження пам’яток культурної спадщини, внесених до Списку всесвітньої спадщини Організації Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО)») передбачає надсуворі обмеження щодо візуальної реклами у безпосередній близькості від пам’яткоохоронних об’єктів у буферних зонах. Про це розповів міністр культури В’ячеслав Кириленко. На його думку, цей документ носитиме революційний характер,повідомляє «Телекритика».

«Нова редакція закону про охорону культурної спадщини готова на 60%. Оскільки моє бачення нового закону – це радикальна дерегуляція і децентралізація, то на цьому етапі потрібно залучити ще більш широке коло громадськості. Я провів перші переговори, аби до напрацювання цього законопроекту долучити Реанімаційний пакет реформ, оскільки в разі ухвалення це буде один із достатньо революційних законопроектів», – зазначив Кириленко.

За його словами, цей закон, з одного боку, надасть додаткові повноваження місцевому самоврядуванню, з іншого – розвантажить чиновників від невластивих їм функцій, особливо дозвільно-регуляторних, і посилить санкції та пам’яткоохоронні режими щодо об’єктів ЮНЕСКО.

Віце-прем’єр-міністр також поінформував, що законопроект планується внести на розгляд наступної сесії парламенту.

Джерело: zaxid.net