З початку року городянам повернули близько 56 тисяч гривень за неякісні товари та послуги

19 Червня 2015 07:27
Близько 56 тисяч гривень повернено з початку року дніпропетровцям за неякісні товари та послуги.
gorod.dp.ua

gorod.dp.ua

Про це під час прес-конференції повідомив начальник управління з питань захисту прав споживачів Дніпропетровської міської ради Юрій Кіслейко.

«За вказаний період до управління надійшло близько 140 письмових звернень від мешканців міста щодо порушення їх права як споживачів. Спеціалісти нашого управління також надали близько 850 телефонних консультацій та прийняли на особистому прийомі понад 60 дніпропетровців», – зазначив Юрій Кіслейко. За його словами, найбільше люди нарікають на покупки в Інтернет- магазинах і стихійних ринках. Скаржаться дніпропетровці і з приводу відмов в обміні неякісних товарів та поверненні грошей.

За словами голови громадської організації «Служба захисту прав споживачів України» Геннадія Грищенка, почастішали випадки, коли недобросовісні підприємці навмисно обманюють своїх покупців, найбільш уразливою категорією є пенсіонери.

«Зараз дуже часто підприємці ходять по домівках і пропонують купити по неймовірній акції товари. Кажуть, що лише сьогодні ціна знижена у шість разів, хоча насправді ціна товару у рази менше, ніж вони продають», – сказав Геннадій Грищенко. За його словами, найгірше, коли людина підписує договір на придбання товару чи послуги не читаючи його, оскільки потім у суді довести свою правоту буде неможливо.

Начальник управління захисту прав споживачів Юрій Кіслейко зазначив, що нещодавно до них звернувся літній чоловік, який придбав піч за більш ніж 5 тисяч гривень, хоча насправді ціна товару у два рази менша. Зараз юристи громадської організації «Служба захисту прав споживачів України» провели аналіз справи, подали позов до суду. «Продавці прийшли до мене додому і запропонували свій товар по дуже низькій ціні. Я повірив їм та придбав, а потім дізнався, що піч коштує у два рази дешевше. Добре, що звернувся до управління, де спеціалісти допомогли мені», – сказав постраждалий Анатолій Немикін.

Фахівці вкотре нагадали дніпропетровцям, що купуючи товари, завжди треба зберігати чеки та гарантійні талони, оскільки лише за наявності цих документів можна отримати компенсацію за неякісний товар чи послугу.

«Перед купівлею товару необхідно його ретельно оглянути, перевірити, а одяг – поміряти. Купуючи будь-які товари в інтернет-магазині необхідно звертати увагу на документи про підприємницьку діяльність. Зазвичай вони знаходяться на сайті інтернет-магазинів у вигляді онлайн-закладки або їх можна запросити в електронному вигляді. Необхідно також запросити документи, які підтверджують якість товару — це сертифікат якості або висновки від санстанції. Не зайвим спитати розташування самого магазину та його складу. На рахунку, який в обов’язковому порядку продавець направляє покупцю, мають бути дані про магазин та його місцезнаходження»,- додав Юрій Кіслейко.

Управління з питань захисту прав споживачів знаходиться за адресою: вул. Високовольтна, 14, телефон 379-08-79.

У Дніпропетровську також працює консультаційний пункт на вул. Плеханова 16, офіс 15, телефони – 056-374-38-47, 095-816-39-11, 068-638-28-48, 063-681-61-82. Електронні листи можна надсилати на адресу: zpskonsalt@mail.ru.

Джерело: gorod.dp.ua