“Укрзалізниця” створює власний сервіс продажу електронних квитків, щоб позбутися залежності від підрядника – ТОВ “УнІТ” та унеможливити фінансові зловживання.
Про це повідомляє прес-служба “Укрзалізниці”, додаючи, що IT-підрозділи вже створюють власне програмне забезпечення для цього.
Як зазначив в.о. начальника департаменту корпоративної інформатизації “Укрзалізниці” Богдан Карбань, на сьогодні існує низка проблемних моментів, що стосуються взаємодії з підрядником, з банками, з процесом обслуговування платежів.
“Найголовніша проблема у тому, що Укрзалізниця не керує цим процесом, усе організаційно та технологічно вибудовано так, що всі процеси здійснюються лише ТОВ “УнІТ”. Ця компанія намагається отримати додатковий заробіток з продажу квитка”, – заявив він.
“Щоб припинити це, ми хочемо використовувати власний програмний продукт і відмовитися від залежності з боку цього підрядника, дії якого перевіряють правоохоронці”, – зазначив Карбань.
Новий сервіс запрацює орієнтовно у вересні.
В “Укрзалізниці” запевняють, що він буде більш функціональним та мобільним, зручнішим для пасажира.
“Це особливо важливо в умовах зростання обсягів продажу квитків через Інтернет – 28% від загальної кількості, як свідчать показники липня поточного року”, – зазначають у відомстві.
Карбань зазначив, що фінансові потоки у майбутню пасажирську компанію мають бути прозорими в умовах, коли відбуваються структурні перетворення, вибудовується вертикаль пасажирських перевезень.
“Також ми вибудовуємо прозорі відносини з банками, щоб унеможливити зловживання з отриманням комісії від продажу квитків. Потрібно вирішити питання фіскалізації квитків, до середини вересня плануємо позбутися усіх технологічних компонентів підрядника та отримати технологічний контроль над системою”, – сказав він.