Обласна ялинка вже не та – дніпропетровці, які прийшли на її відкриття в День святого Миколая, не впізнають головний новорічний символ з першого погляду.
«Це ялинка?Так?Невже?», – сміється Микола, який привів сюди сина та дружину.
Так, це вона – та сама ялинка, яку анонсував губернатор Валентин Резніченко – як головний новорічний символ області, незвичайний, стильний та енергозберігаючий.
«Енергозберігаючі технології зараз в тренді. Тому й символ нового року ми вирішили зробити економним. Сучасні технології дозволили встановити стильну і енергоефективну новорічну ялинку. Це незвичайна інсталяція у вигляді конуса з куль. У кожному кулі світлодіодна лампа. За місяць роботи новорічна красуня буде витрачати електроенергії не більш ніж на 100 грн. », – повідомляв губернатор.
І, звичайно ж, головною особливістю цієї незвичайної інсталяції стала нахабна реклама, вона – всього лише прагнення обласної влади берегти екологію.
«Новорічне містечко у нас презентує акцію благодійного фонду «Наші парки», які звернулися до нас з пропозицією встановити таку інсталяцію. Насамперед ми дбаємо про екологію, цим ми вберегли зо 12 ялинок. А рекламна вона, бо Фереро Роше – спонсор цієї інсталяції», – розповіла начальник управління культури, національностей та релігій Дніпропетровської облдержадміністрації Наталія Першина.
Дніпропетровці по-різному реагують на рекламну інсталяцію замість ялинки, комусь все одно, інші – дивуються і обурюються.
Олександр і Дарина прийшли сюди, щоб показати ялинку своєму маленькому синові, але так і не побачили новорічної красуні, адже те, що поставили тут, назвати ялинкою молоді люди не можуть.
«Ми шоковані, це неподобство. Реклама замість ялинки – це неповага до людей. Мабуть, свято має повністю окупитися за рахунок цього, тільки так можна виправдати такий вчинок», – вважає Олександр.
Мета виправдовує засоби: реклама компанії, чия назва написана тут на кожній кульці вже точно сформує потребу купити солодощі Фереро Роше: інсталяція стоятиме у казковому містечку в сквері біля Дніпропетровської облдержадміністрації цілий місяць – до 19 січня. А пам’ятні фото на тлі назви бренду – побачать ще й онуки, і правнуки дніпропетровців. А як таке взагалі стало можливим – залишається тільки здогадуватися.