У Дніпрі провели опитування жителів про те, якими вони бачать бренд і логотип міста. В опитуванні, що йшов півтора місяці, взяли участь близько тисячі респондентів. Про це повідомляє прес-служба Дніпровського міськради.
Згідно з даними дослідження, городяни асоціюють Дніпро з набережною, ракетобудуванням, патріотизмом, футбольним клубом Дніпро.
Фігурою, яка уособлювала місто, більшість опитаних назвали вченого Дмитра Яворницького. На другому місці – Олександр Поль, а замикає трійку лідерів колишній глава Дніпропетровської ОДА Ігор Коломойський. Мер Дніпра Борис Філатов в цьому списку – на четвертій позиції.
45% респондентів вважають, що логотип міста повинен бути картинкою, 21% проголосували за орнамент, 11% віддали свій голос за напис і тільки 3% віддали перевагу логотип у вигляді картинки і напису. Решта респондентів не змогли відповісти на це питання.
За віковою ознакою серед опитаних домінує так званий інтернет-сегмент, тобто молодь до 35 років. Як показують дослідження туристичної асоціації і фахівців з брендингу, саме на молоде покоління і розрахована основна ідея і дія будь-якого бренду територій.
Представники Агентства розвитку Дніпра оголосили конкурс на концепцію бренду і логотип міста. Перший етап відбору стартує 8 червня і триватиме два тижні, протягом цього часу всі бажаючі можуть подавати свої ідеї, з огляду на результати презентованого дослідження. В кінці червня експерти відберуть три найбільш вдалих пропозиції, які будуть доопрацьовані. Кращий бренд і логотип визначать жителі Дніпра шляхом голосування.
Бренд міста дуже важливий, зокрема, для розвитку туризму.
«2017 Генеральна Асамблея ООН оголосила роком сталого туризму заради розвитку. І це дуже хороша можливість для урядів багатьох країн розвивати туризм і одночасно – інфраструктуру та інші галузі », – сказав директор департаменту туризму і курортів Міністерства економічного розвитку України Іван Ліптуга.
У Дніпра з’явиться новий бренд і логотип міста
9 Червня 2017 15:25