У Дніпрі відібрали три найкращі проекти нового бренду та логотипа міста. На цьому завершився перший етап конкурсу, який проводить КП «Агентство розвитку Дніпра». Учасники подали 51 проект, але 24 з них не відповідали умовам відбору.
Про це повідомили в прес-службі Дніпровськох міськради.
У роботах найчастіше зустрічалися теми річки та хвиль, ракет, веж на набережній. Переможцями стали Микита Агеєнко, який набрав понад 50 балів, Євгенія Олійник із 46 балами та Сергій Білий, проект якого отримав майже 37 балів.
На ІІ етапі конкурсу автори обраних проектів доопрацюють свої ідеї з експертами. Потому журі разом із мешканцями Дніпра проголосує за найкращий проект, який і стане брендом міста. Переможець отримає 40 тисяч гривень на розробку повноцінного брендбука.
«Ми задоволені, що є багато робіт. Це – відображення думок дніпрян. Хто стане переможцем, для нас не дуже важливо. Головне, щоб проект відповідав очікуванням громади й вона була задоволена», – зазначив директор КП «Агентство розвитку Дніпра» Володимир Панченко.