У Дніпрі завершився черговий етап ребрендингу міста був обраний бренд і логотип. Повторне голосування за них тривало з 19 до 28 липня.
Про це повідомляє прес-служба Дніпровської міськради.
Переможцем за підсумками інтернет-голосування та за рішенням конкурсної комісії став логотип «Дніпро – хвилююче місто» Сергія Білого.
«В рамках конкурсу тривало онлайн-голосування, за результатами якого всі конкурсанти могли отримати 30 балів, решта – 70 балів – виставляли члени журі, оргкомітет, які оцінювали роботи комплексно по семи критеріями: оригінальність, лаконічність, привабливість, конкурентоспроможність, етичність, технологічність, позитивність. Процес ребрендингу буде тривати. Ми будемо
просувати цей бренд в нашому місті, в Україні і за її межами », – розповів керівник напрямку брендингу« Агентства розвитку Дніпра »Ярослав Ярошенко.
Автор-переможець повинен розробити брендбук, в якому буде вказано, як саме і де буде використовуватися цей логотип.
«Ми передамо брендбук до міської ради. Коли мер підпише відповідне розпорядження, цей логотип і бренд можна буде офіційно використовувати. Важливо також розуміти, що бренд і логотип в жодному
випадку замінюють офіційну символіку міста, наприклад, герб », – додав директор« Агентства розвитку Дніпра »Володимир Панченко.
«Певний резонанс, звичайно, викликав перезапуск голосування за бренд і логотип. «Накрутити» голоси через систему BankID неможливо, тому що кожна людина може проголосувати тільки один раз.
Єдина можливість – набрати більше голосів – це просувати свою роботу через соцмережі, що і робили автори », – сказав керівник програми EGAP Dnipro Сергій Довгополий.