Гастрономічна виставка: у Дніпрі розвиватимуть автентичну кухню для збільшення туристів

3 Квітня 2018 14:41

Туристичні фахівці представили Дніпро на міжнародній триденній виставці UITT, яка проходила у Києві. Знакова панельна дискусія для Дніпра стосувалась гастрономічного туризму, який наразі не розвинений у місті.

На думку спеціалістів, у Дніпрі потребує розвитку саме власна автентична кухня. На такий висновок вплинула участь фахівців у виставці. Гастрономія – напрямок, який обрали пріоритетним на 2018 рік.

За повідомленням спеціалістів «Агентства розвитку Дніпра»» панельна дискусія з гастрономічного туризму стала родзинкою на торті й мега натхненням для усіх присутніх.

«25 спікерів на одній панелі і 3,5 години обговорень. З одного боку – кращі ресторатори, винороби, гастро-експерти, організатори гастро-фестивалів, бармени та керівники фермерських господарств та ринків України. З іншого – кращі туроператори, турагенти, екскурсоводи, туристичні інформаційні центри та асоціації гідів. Учасники формулювали бачення Національної гастрономічної ідеї в розрізі погляду на неї туристами», – йдеться у дописі.

За повідомленням, присутні шукали шляхи об’єднання фермерів, які виготовляють смачний український продукт, який і є основою будь-якого гастрономічного туру Європою. Також обговорювали, як виховувати покоління українських шефів. Виставка тривала протягом трьох днів: з 28 по 30 березня.

«Місто Дніпро має першочергове завдання: нам конче потрібно віднайти власні родзинки й розвивати локальну кухню. А вона є. Мусимо відходити від форматів суші-піцца-караоке і кальяни та знайти цілком автентичні проекти. Привчати, в першу чергу, себе до українських страв. До сучасного смачного та легкого формату. Любити українське і робити українське. Тому що зроблений з любов’ю продукт – у своїх основах вже класний. А класний продукт дуже легко продавати. Він не потребує особливого маркетингу. І наша українська дніпровська кухня варта бути впізнаваною у світі», – вважає керівник туристичного напрямку «Агентства розвитку Дніпра» Анна Коледа.

Раніше повідомлялося, що у місті планується промо-кампанію для дніпровських смаколиків, які мають стати традиційними ласощами, як от «київський» торт.

Нагадаємо, що впродовж 7-11 березня в Берліні проходила міжнародна туристична виставка ITB-2018, на якій Дніпро було представлено вперше як місто цілорічного відвідування.

Джерело: дніпроград