Після ухвалення закону про концесію, протягом 2019 року планується проведення конкурсів на право концесії вокзальних комплексів із залученням провідних міжнародних компаній
Вокзали “Укрзалізниці” об’єднають в одну окрему вокзальну компанію. Про це на III Українському інфраструктурному форумі сказав в.о. голови правління УЗ Євген Кравцов, передає прес-служба “Укрзалізниці”.
Крім того, як уточнив він, після ухвалення закону про концесію, протягом 2019 року планується проведення конкурсів на право концесії вокзальних комплексів із залученням провідних міжнародних компаній.
“Це дозволить ліквідувати збитковість цього напрямку”, – наголосив Кравцов.
Прибутки вокзалів після передачі їх у концесію можуть зрости більш ніж у 15 разів. Крім того, вони фактично перетворяться на шопінг-моли та стануть зручними для пасажирів, – сказав журналістам директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики “Укрзалізниці” Антон Саболевський цьому ж форумі.
“Різниця між прибутками вокзалів у країнах де вокзали здаються в оренду або передані у концесію складає 15-20 разів. Звичайно одразу Україна такого ефекту не матиме, проте ми очікуємо збільшення прибутків вокзалів у 5-7 разів після передачі їх у концесію”, – сказав Саболевський.
Як уточнив він, до прикладу, минулого року, київський вокзал заробив 10 млн гривень.
Крім того, за словами Саболевського, від такого нововведення – передачі вокзалів у концесію – виграють пасажири.
“В інших країнах вокзали – це місце зустрічі, шопінг-центри, місця, де можна поїсти тощо. Тобто вони фактично є звичайними шопінг-молами”, – пояснив він.