Дніпровський метрополітен вперше в Україні будується так званим “новоавстрійскім методом”
Тунель зміцнюється монолітною залізобетонної обробкою, яка не вимагає за собою подальшого догляду. Мінімальний термін експлуатації такого тунелю – близько 70-80 років.
Якщо раніше при проходці використовувався метод заморозки ґрунту, то тепер використовується метод попереднього цементування. Тобто в ґрунт вводяться електроди, за якими вводиться цемент.
Турецькі підрядчики уклали договір з лондонською компанією по дизайну оздоблення та дизайну станцій метро. Станції метро будуть виглядати, як витвори мистецтва.
Нагадаємо, що у грудні 2017 року чергові вибухові роботи провели у тунелях між станціями “Вокзальна”, “Театральна” та “Центральна”.