Значна частина експорту — зерно
За І квартал 2018 р. Україна наростила експорт сільгосппродукції. Основними ринками збуту залишаються три регіони — країни Азії, Африки та ЄС. Загалом на них припадає 95% вартості українського експорту сільгосппродукції.
Так, поставки м’яса птиці збільшилися у січні-березні цього року до 75 тис. т проти 65 тис. т за відповідний період 2017 р. Експорт вершкового масла за звітний період збільшився втричі проти показників січня–березня минулого року — з 3 тис. т до 9 тис. т. Експорт яєць за три місяці поточного року перевищив відповідні результати 2017 р. у 2 рази і становив 26 тис. т.
Позицію основного імпортера вітчизняної агропродукції вже кілька років поспіль утримують азійські країни. За січень-березень 2018 року вони закупили українського продовольства на $1,7 млрд . Частка Азії за цей період склала 38,6% від загального експорту аграрної продукції.
Понад третина вітчизняного експорту сільгосппродукції — 34% — припадає на країни Європейського Союзу. За І квартал цього року вони закупили українського продовольства на $1,5 млрд.
Обсяги експорту до країн Африки склали $0,7 млрд — 15,9% від загального експорту аграрної продукції.
Обсяги експорту вітчизняної сільгосппродукції до країн СНД залишилися на рівні показників минулого року — $0,3 млрд, з часткою 6,8% від загального експорту аграрної продукції.
Визначальними позиціями у товарній структурі вітчизняного агропродовольчого експорту залишаються зернові культури (за рахунок кукурудзи і пшениці), насіння олійних (в першу чергу, соя), олія (в основному, соняшникова) та продукція харчової промисловості. Їх спільна частка складає близько 88% в аграрному експорті.