В травні місяці Україна проводить безмежно дорогий футбольний захід. Команда «Рідної країни» неодноразово наголошувала на тому, що під час війни та економічного падіння країна не може витрачати мільйони на розваги. Але влада, як завжди, прикрила корупційні схеми благими намірами розкрити туристичний потенціал столиці. Розкрити вийшло хіба їхню некомпетентність та жадібність.
По-перше, до туристичного напливу місто явно не готове, якщо влада не може розібратись в правовому полі з готельною монополією, а сам президент, замість того, щоб врегулювати питання з жадібними готельєрами, які за свої «недоплази» пропонують в день фіналу номери, які зазвичай коштують 1000 грн за ніч аж по 180 тис. грн., закликає киян в себе в хаті селити футбольних вболівальників, то провал в організації очевидний. Цікаво, що в The Plaza Hotel (де відпочивав Кевін Маккалістер на Різдво) 4 липня (в загальнонаціональне свято День незалежності) кімната коштує всього 26 тис грн.
До речі, за ніч в Київському готелі, – а це цілих 7000 $, – можна спокійно злітати на вихідні до Нью-Йорка.
По-друге, Україна для іноземних туристів так і залишиться країною дешевого алкоголю та тютюну. Нагадаємо, що Британське видання The Sun з нагоди запуску нових маршрутів лоукостера Ryanair до України розповіло своїм читачам про привабливі ціни на алкоголь, цигарки та готелі у країні, а також про «надлишок» красивих жінок. За це потрібно дякувати нашим дипломатам через їхню «інтенсивну промоцію» туристичних цікавинок столиці. Наприклад, на офіційному сайті посольства України у Великій Британії є коротенька, зроблена лівою ногою, стаття «поради Посольства України у Великій Британії для подорожуючих до України», де блогерша-туроператор приводить для ознайомлення (на її думку) 7 найцікавіших місць в Києві. Цікаво, що позиціонує панянка себе як приватний тур-гід, пропонує свої послуги і називає Батьківщину-Мати майже матюком – “Rodina Mat”. В статті ні тобі Київської фортеці, ні Андріївського узвозу, ні Фунікулеру. Невже так важко звернутись до фахових людей – краєзнавців та музейників, щоб вони створили путівник для іноземців з врахуванням часу перебування, цінами на вхід до пам’яток, з порадами де краще зупинитись, де спробувати справжню національну кухню, а де купити унікальні українські сувеніри?
Що далі? NL-продавці будуть складати бюджет України, а сайт Міністерства молоді і спорту перенесуть в Instagram. До такого абсурду ми наближаємось, коли в шоуменах бачимо президентів, а імідж держави довіряємо сумнівним блогерам.
Існує два виходи: або на наступних виборах голосувати за кандидата, який дбає про громадян своєї держави, а не про власні кишені, або починайте стелити кращі простирадла і далі прислуговуйте іноземцям у власному домі.