Якість обслуговування пасажирів у потягах не зміниться. Збільшення тарифів на залізничні перевезення на 25% недостатньо для відшкодування збитків “Укрзалізниці”. Тому якість рухомого складу та сервісу компанії залишиться на колишньому рівні.
На даний момент залізничні перевезення пасажирів приносять збитки для бізнесу “Укрзалізниці”. Він тримається лише на прибутках від вантажних перевезень, тому не дозволяє інвестувати кошти в інфраструктуру.
Експерт наголошує, що компанія після підвищення тарифів покращить своє фінансове становище, але це ніяк не вплине на сервіс. Для зміни рівня обслуговування пасажирів ціну квитків потрібно піднімати втричі.
Ціни на пасажирські залізничні квитки в Україні зростуть на 12% з 30 травня. За квитки, куплені до цього часу, доплачувати не доведеться.
Додамо, що тарифи ще на 12%, вже від нової ціни, піднімуть з 1 жовтня 2018 року. Таким чином ціна на проїзд в поїздах Укрзалізниці підвищиться в 2018 році майже на 25%.