Представник Міськради Дніпра розповів, чому багатьом не подобається ситуація з електротранспортом.
Водії електротранспорту зобов’язані виконувати графік руху. Основний упор йде на обслуговування піків.
Існує піковий час – ранковий час і вечірній. Вечірній довгий – він розтягнутий години в 2 – 3. Ранковий пік у нас дуже гострий – з 7:30 до 8:30. Після того, як пік закінчився, кількість рухомого складу, який працює на маршруті – різко зменшується. Вони відстоюються. Але за графіком вони потім знову підуть .
Є нестача водіїв електротранспорту. На лінії їм можна перебувати по 8 годин. Коли зміна закінчується – кількість рухомого складу зменшується. І вечірній пік через це «кульгає”.
Електротранспорт повністю витримує ранковий пік. Городяни можуть спокійно виїхати. У вечірньому піку є проблеми. Водієві на лінії можна перебувати не більше 8 годин. Через те, що йому пора закінчувати зміну – різко ввечері скорочується кількість транспорту. Увечері електротранспорт повністю місто обслужити не може. Ми намагаємося залучати людей. Зараз є тенденція до збільшення водіїв, як тролейбусів, так і трамваїв. Найближчим часом ми зможемо впливати на електротранспорт.
Якщо говорити про тролейбуси – то на сьогоднішній день ми поміняли 50% рухомого складу. За 3 роки в місті з’явився 51 новий тролейбус. Розвиваємо мережу тролейбусів – був відновлений 2 маршрут, 14 маршрут – новий маршрут. В цьому році ми плануємо відкрити маршрут на «Сокіл», «Сонячний» накриваємо контактною мережею для збільшення кількості маршрутів. Продовжать 19 тролейбус до Уральської. Він там буде розвертатися. Постійно йде капітальний ремонт вагонів трамваїв. Щомісяця виходять по 4-5 вагонів після капітального ремонту. І це буде продовжуватися.