Тут розпочалася дискусія про правомірність чи обгрунтованість вибіркової трансляції сесії ВР. Маю на увазі трансляцію лише представників провладних фракцій і відключення опозиційних, особливо при розгляді надважливих законопроектів.
Нагадаю, що в часи коли я був обраний Головою Комітету свободи слова та інформації, мною було забезпечено ПРЯМУ ТРАНСЛЯЦІЮ сесій ВР. І в період, коли президентом Національної радіокомпанії був Віктор Набруско, не було ЖОДНОГО ВИПАДКУ ВИБІРКОВОГО підходу до трансляції. Від 2010 року, коли Національне Радіо очолив Тарас Аврахов, тимчасове переривання стосувалося лише перших хвилин кожної години, коли транслювалися новини.
Те, що відбулося сьогодні при розгляді Закону про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей, коли коментувалися або не транслювалися виступи його критиків – однозначно порушення статті 34 Закону “Про інформацію”.
Нагадаю, що “забороняється цензура – будь-яка вимога, спрямована, зокрема, до журналіста…узгоджувати інформацію до її поширення або накладення заборони чи перешкоджання в будь-якій формі… Забороняється…контроль за змістом поширюваної інформації, зокрема з метою поширення чи непоширення певної інформації, ЗАМОВЧУВАННЯ СУСПІЛЬНО НЕОБХІДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, НАКЛАДАННЯ ЗАБОРОНИ НА ВИСВІТЛЕННЯ ОКРЕМИХ ТЕМ, ПОКАЗ ОКРЕМИХ ОСІБ…ЗАБОРОНИ КРИТИКУВАТИ СУБ`ЄКТИ ВЛАДНИХ ПОВНОВАЖЕНЬ”.
П.С. На діяльність СУСПІЛЬНОЇ ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЇ виділено з Бюджету в 2018 році біля 800 млн.грн. в проекті бюджеті на 2019 передбачено – 1 млрд. 816 млн.933.1 грн.