Клієнти банків поставили свої оцінки і залишили відгуки про якість обслуговування в фінустановах.
Підбів підсумки фінансовий портал “Мінфін”.
Лідером за кількістю претензій виявився державний Приватбанк. З 121 заявки користувачів за 2 місяці в банку розглянули тільки кожну п’яту (27 вирішених проблем). На другому місці за кількістю конфліктних ситуацій – Альфа-Банк і третє місце за кількістю скарг від клієнтів – Ощадбанк.
Досить швидко на проблеми користувачів реагують в Монобанк і в Банку Форвард.
Серед основних проблем – незарахування грошей на рахунок і недбалість по відношенню до клієнтських даних.
У десятці кращих опинилися:
- На першому місці як і раніше Монобанк, на другому і третьому – ТАСкомбанк і Кредит Дніпро.
- 4-е місце – А-Банк,
- 5-е місце – ВТБ банк
- 6-е – Кредобанк
- 7-е – Ощадбанк
- 8-е – Промінвестбанк
- 9-е місце – Альфа-Банку,
- 10-е – Укргазбанк