Українські виробники платять мільйони, щоб їх товар потрапив на полиці

28 Жовтня 2018 22:11

За останні роки асортимент в торгових мережах значно знизився. Це говорить і про зменшення купівельної спроможності населення, і про те, що мережі залишають на своїх полицях лише ті товари, які користуються попитом. А от фермерам, особливо невеликим, важко порозумітися з рітейлом. Про це в ефірі AgroFM розповів голова Асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко, пише Аgroday.

Зайти до торговельної мережі є великою проблемою. І не лише через те, що виробнику доведеться сплатити за кожну позицію свого продукту (у 99% випадків).

Ця сума може сягати 1 млн грн, а іноді й більше. Треба також забезпечити стабільні поставки – в кількості і якості, яка потрібна торговельній мережі.

Дорошенко розповідає, що найдорожче завести в супермаркет ті продукти, за які йде висока конкуренція на полицях. Наприклад, охолоджені напої. Їх виробники можуть заплатити і 10 млн грн, аби більш нікого не пускати на ці полиці.

По тій же картоплі ситуація інакша — тут явно не йде мова про мільйони гривень, говорить він. Інколи сам супермаркет зацікавлений в поставці певного товару, а пропозиції немає. Тоді вони можуть запропонувати найвигідніші умови: або ви не платите за доступ на полицю, або термін повернення грошей за поставлений товар буде значно меншим.

Джерело: agronews.ua