Продажі на ринку дитячого харчування України за 2017 р. зросли на 16,4% в натуральному вираженні, в той час як роком раніше зростання складало 8,9%. Темпи зростання в грошових показниках також збільшилися: в 2017 р. — на 19,1%, в 2016-му — на 14,3%, передає agro.guide.
Як свідчать дані дослідження Nielsen, позитивному впливу на зростання продажів сприяло зниження темпів інфляції в категорії — з 5% до 2,4%.
Основний внесок у зростання ринку дитячого харчування внесла категорія в’язка дитяча їжа (фруктові та овочеві пюре, готові до вживання каші і суміші), що займає частку в 31% в грошовому та 17,5% у натуральному вираженні . Її продажі зросли на 31,3% і 17,4% в грошовому і натуральному вираженні відповідно.
Роком раніше показники динаміки продажів категорії дорівнювали 24,2% і 6,5% в грошовому і натуральному вираженні відповідно.
«Споживачі роблять свідомий вибір на користь здорового харчування, особливо, коли мова йде про дітей, — коментує Ростислав Степанчук, керівник групи по роботі з виробниками продуктового і непродуктового ринків в Nielsen Україна. — Батьки шукають продукт, який з малих років привчить їх дитину правильно харчуватися, навіть якщо продукт преміальний і коштує дорого. Не дивно, що цей сегмент росте».