Відбулось засідання робочої групи з питання запровадження електронного квитка у містах України. Було заслухано виступ експертів Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) з рекомендаціями щодо запровадження електронного квитка з урахуванням кращих світових практик, зокрема, використання безконтактних карток для оплати проїзду, використання банківських карток, прискорення швидкості транзакцій, впровадження гнучкої політики оплати та перегляд системи тарифікації проїзду. Наприкінці доповіді фахівці назвали загальні основи запровадження електронного квитка як на муніципальному, так і на національному рівнях.
У рамках засідання робочої групи представники влади та громадськості з Харкова, Львова, Житомира, Тернополя, Білої Церкви та Вінниці розказали про свої досягнення та проблеми на шляху впровадження системи електронного квитка, поділились власним досвідом.
На засіданні були обговорені пропозиції щодо розроблення «хмарної» системи електронного квитка, було зазначено, що така концепція допоможе малим та середнім містам також долучитись до системи впровадження електронного квитка, адже впроваджувати окремі системи – дорого та складно.
Також було зазначено, що необхідно зосередитися на проблемах законодавства щодо подальшого впровадження транспортного електронного квитка в містах України: необхідні зміни до Бюджетного кодексу України щодо передачі на місцевий рівень доходів від штрафів отриманих за безквитковий проїзд; можливості здійснювати контроль за безквитковим проїздом уповноваженою особою, яка здійснює збір виручки від продажу квитків; незастосування реєстраторів розрахункових операцій при здійснення безготівкового розрахунку в транспорті; удосконалення чинних механізмів формування тарифів на проїзд в міському пасажирському транспорті для впровадження диференційованого тарифу.
Міністерство інфраструктури не має повноважень змушувати міста впроваджувати систему електронного квитка, але може рекомендувати стандарти для ефективної роботи цієї системи.