Бізнес на Amazon – це торгівля товарами на найбільшій в світі інтернет-майданчику, яка щодня обробляє понад 3 млн замовлень.
Щомісячний трафік унікальних користувачів Amazon дорівнює 188 мільйонам, при цьому в США користувачі в 3 рази частіше шукають товари через Amazon, ніж через Google.
Почати продавати товари на Amazon можна з будь-якого місця планети: для роботи вам знадобиться тільки ноутбук з інтернетом. Зараз на Amazon вже торгують більше 2 мільйонів сторонніх продавців, які забезпечують 56% загального обороту компанії.
Механізм торгівлі на Amazon
Схема заробітку на Amazon досить проста:
- Ви знаходите відповідний товар, який буде користуватися попитом.
- Домовляєтеся з постачальником про закупівлю партії товару (або, як варіант, випускаєте товар під своїм брендом).
- Продаєте товар на Amazon з націнкою.
- Чи отримуєте стабільний дохід в самій твердій валюті.
Стратегії бізнесу на Amazon і FBA
Існують три стратегії ведення бізнесу на Amazon:
1. Дропшиппінг. Стратегія дропшиппінг означає закупівлю кожного товару тільки після оплати покупцем. У цій стратегії ви виконуєте роль посередника: знаходите товар у виробника (або іншого продавця), створюєте сторінку товару на Amazon, користувачі оформляють замовлення у вас, ви викуповує товар у виробника, товар доставляється безпосередньо покупцеві.
Дана стратегія не вимагає великих вкладень коштів, але має головний недолік: вона офіційно заборонена на Amazon. Порушення правил торговельного майданчика спричинить за собою бан аккаунта без можливості відновлення.
2. Онлайн-арбітраж. Дана стратегія передбачає закупівлю партії товарів у виробника і її подальший продаж через Amazon. Для такої стратегії Amazon пропонує вигідні умови під назвою Fulfilment by Amazon (FBA). Продаючи на Амазон товар за програмою FBA, ви звільняєте себе від оренди складу, офісу, організації доставки, упаковки та повернення товару. Всім цим замість вас займається персонал Amazon. Звичайно, послуга платна, але коштує своїх грошей.
Серед переваг даної стратегії можна виділити невеликі стартові інвестиції (від 500 $), які окупляться вже за 3-4 тижні.
3. Private label. Стратегія private label схожа зі стратегією онлайн арбітраж, різниця лише в тому, що ви замовляєте або самостійно випускаєте товар під власною торговою маркою (брендом). Працюючи по цій стратегії, ви також можете скористатися перевагами програми FBA.
Стратегія private label більш трудомістка і вимагає великих початкових інвестицій. Інвестуючи в private label суму від $ 5000, ви зможете окупити витрати через 3-4 місяці.
Яку з двох дозволених на Amazon стратегій краще використовувати? Думки експертів та підприємців в цьому питанні неоднозначні. Все залежить від ваших цілей і фінансових можливостей.
Стратегія Бізнес Арбітраж:
- Можливість заробляти від $ 1500 до $ 4000 в місяць, з рентабельністю 30-50% на місяць.
- Для досягнення результатів досить працювати 2-3 години в день.
- Перші вкладення гарантовано окупаються вже через 3-4 тижні.
- Сума початкових вкладень починається від 500 $.
Кожна з традиційних стратегій бізнесу на Amazon має свої сильні і слабкі сторони. Ми пропонуємо не вибирати одну стратегію, а об’єднувати переваги кожної з них. Наша авторська стратегія Бізнес Арбітраж заснована на аналітиці бізнес-показників. Ми самі заробляємо по цій стратегії і можемо гарантувати, що випускники нашої навчальної програми не втратять засоби і будуть стабільно заробляти на Amazon.