Міськрада Дніпра поступово витісняє маршрутки новими тролейбусними напрямками і знижками на проїзд. Але, поки повністю відмовитися від Спринтерів і Богданов неможливо. Тим часом, на сайті міськради Дніпра з’явився проект рішення виконкому про нові умови перевезень в маршрутках і організації проведення конкурсу перевізників. Які нововведення чекають городян і коли пройдуть обласні конкурси перевізників – читайте в нашому матеріалі.
Коли за цей документ проголосують, то втратять чинність попередні подібні рішення виконкому від травня 2013 і 2018 років. У проекті рішення Деньгі.Інформатор вибрав найцікавіші новації для городян:
У маршрутках можуть з’явитися валідатори – пристрої для реєстрації поїздки. За допомогою електронного квитка городяни зможуть розраховуватися за поїздку, а автоматизована система обліку оплати проїзду буде підраховувати кількість наданих послуг перевізниками.
У маршрутках повинні бути GPS-трекери. При проведенні конкурсу на перевізників комітет може зажадати довідку про наявність таких трекерів в машинах претендентів
До кінця 2019 року на кожному дніпровському маршруті має бути, як мінімум, 35% автобусів, пристосованих до перевезення людей з інвалідністю. З 1 січня 2020 року таких машин має бути вже 50%.
Слухати музику під час поїздки водіїв маршруток заборонять
Крутити рекламні ролики під час поїздки буде не можна
На маршрутах, які забезпечують транспортний зв’язок житлових масивів з аеропортом і вокзалами, можуть організувати нічні рейси
Зупинки в маршрутках будуть оголошувати
Водії маршруток будуть проходити навчання з надання першої медичної допомоги при ДТП. Крім цього, всі, хто обслуговує автобуси, повинні будуть за новими правилами проходити курси підвищення кваліфікації раз на п’ять років. Раз на три роки фахівці повинні будуть підвищувати знання про безпеку і охорону праці.
Ще в кінці минулого року в міськраді запропонували провести реформу транспортної мережі міста. Городян тоді розбурхала новина про скасування 33 маршруток. У міськраді пояснили: щоб це сталося, спочатку повинні пройти громадські слухання, а потім – засідання виконкому.
Пізніше, про реформування згадали в червні цього року. На прямій телефонній лінії з городянами директор департаменту транспорту і транспортної інфраструктури Дніпровського міськради Ігор Маковце розповів про транспортної стратегії. У планах міськради, мережа маршрутів повинна буде нагадувати павутину з пересадковими центрами на Привокзальній, Старомостовой і Європейській площах. «На Привокзальній площі буде пересадочний пункт для транспорту Криворізького напрямки, вул. Робочою і житлових масивів Таромське, Західний і Парус, – сказав Ігор Маковце. – На Старомостовой площі буде пересадочний пункт для транспорту, наступного з лівого берега по Амурському і Кайдацького мостам і назад. На Європейській площі і прилеглих до неї вулицях буде пересадочний пункт для транспорту, наступного з лівого берега через Новий міст і назад, а також для транспорту з напрямків пр. Гагаріна, пр. Богдана Хмельницького (кол. Вул. Героїв Сталінграда) і житлових масивів Перемога , Тополя та Парус. Економічно невигідні маршрути типу «Лівобережний – Тополь-3», на якому в салоні пасажири змінюються 5-6 разів, будемо прибирати. Благо їх близько 10 маршрутів з 125 автобусних маршрутів міста ».