У місті запустили соціальний проект – маршрутки по 1 грн. Дешевше транспорту в Дніпропетровську немає. Навіть трамвай коштує 1,5 грн.
Нашому кореспонденту вдалося покататися на такій маршрутці і подивитися чи користується вона популярністю у населення.
Що за птах такий?
Соціальна маршрутка під’їхала до зупинки і водій крикнув: “Від “Перемоги” до Цуму, заходьте”.
– А що це і є та сама соціальна маршрутка? Всього 1 гривня? А не обов’язково бути пільговиком? – питала літня жінка, поки народ весело завантажувався в маршрутку.
Люди ще не звикли до проекту і реагують на нього з побоюванням. Багато стикаються з соціальної маршруткою вперше.
Сидить попереду хлопець зателефонував одному і сказав: “Уявляєш я зараз їду до тебе на маршрутці за 1 грн. Але можу запізнитись, бо не знаю, де мене висадять”. Зупиняється соціальна маршрутка точно так само, як і звичайна, на зупинці. Щоб їздити на ній, посвідчення пільговиків або інші документи не потрібні.
Маршрути, які увійшли в соціальний проект:
“Перемога” – Набережна – Московська – ЦУМ.
- г. Нікополь, зупинка «с. Північний – зупинка «мікрорайон Жуковського» – зупинка «мікрорайон Ізюмського» – зупинка «Автовокзал» – зупинка «ЦУМ» – зупинка «медсанчастина ПТЗ».
- ж/м Тополя-3 – ж/м Тополя-2 – Запорізьке шосе – ж/м Тополя-1 – Підстанція (ТЦ «Дафі») – вул. Титова (ТЦ «Апполо») – вул. Робоча (Центральна прохідна ЮМЗ).
- ж/м Парус (вул.. Метробудівників) – ж/м Червоний Камінь – ж/м Комунар – вул. Набережна Заводська – вул. Павлова – вул. Булигіна (Центральний автовокзал) – ж/д Вокзал (станція метро).
Плюси
Проїзд коштує 1 грн.
Транспорт їде по популярному у населення маршруту.
Швидкість соціальної маршрутки не відрізняється від комерційного транспорту.
Мінуси
Маршрутка гальмує практично на кожній зупинки, навіть без вимоги пасажирів (щоб набрати охочих проїхатися за 1 грн.).
Забивається точно так само, як і інший транспорт.