Директор КП «Дніпроводоканал» Михайло Огнєвой розповів журналістам як перевіряється якість питної води.
– Для забезпечення міста питною водою на балансі КП «Дніпроводоканал» існує два комплекси з підготовки питної води: Кайдацькаі Ломовська насосно-фільтрувальні станції, – пояснив Михайло Огнєвой.
– Очисні споруди водопостачання працювали без порушень і у відповідності з технологічними регламентами, які в свою чергу, в 2012 році отримали позитивні висновки державного санітарно-епідеміологічного нагляду МОЗ України.
Дослідження питної води відомчими лабораторіями КП «Дніпроводоканал» проводяться згідно з «Робочою програми повного, скороченого та скороченого періодичного лабораторного контролю якості питної води», які узгоджені начальником Дніпропетровського міського управління Держсанепідслужби у Дніпропетровській області.
Дослідження проводяться по 56 мікробіологічними, паразитологічними, органолептичними, фізико-хімічними та санітарно – токсикологічними показниками. Питна вода, що подається населенню Дніпропетровська, контролюється відомчими лабораторіями на насосно-фільтрувальних станціях цілодобово і щогодини, в розподільчій мережі вода контролюється щодня в контрольних точках, узгоджених з органами держсаннагляду.
Крім власних лабораторій підприємства дослідження якості води проводяться за договорами на базі лабораторій «Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту ім. ак. В.Лазаряна », ДУ« Дніпропетровський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України », КП« Південукргеологія », ТОВ« Екотест »Запоріжжя. За 5 місяців 2015р. виконано 93077 дослідження питної води:
Хімічних – 86636
бактеріологічних – 5270
гідробіологічних – 767
радіологічних – 404
Відхилень від вимог ГосСанПіН 2.2.4-171-10 не з’являлися.
Треба відзначити, що з підвищенням температурного режиму і настанням поливного сезону, в Центральну диспетчерську надходять звернення громадян за фактом якості надаваних послуг. По кожному окремому випадку підприємство проводить індивідуально роботу з виїздом представника водоканалу за місцем для з’ясування причин та вирішення питання щодо їх усунення.
З водопостачання рекомендуємо звертатися до Центральної диспетчерської КП “Дніпроводоканал” для отримання кваліфікованої допомоги.