Про це повідомляє прес-служба Головне управління статистики у Дніпропетровській області
Споживчий ринок є складовою внутрішнього ринку, який забезпечує життєві потреби населення в продуктах харчування, предметах домашнього вжитку і побуту.
Важливим показником стану споживчого ринку є оборот роздрібної торгівлі за всіма каналами реалізації. По області за I півріччя 2015р. він склав 42,8 млрд. (9,1% від загальнодержавного показника). Понад половини його об’єму сформований за рахунок мережі підприємств (юридичних осіб), майже третина – фізичних осіб-підприємців, решта – організованих і неформальних ринків.
Провідна роль у розвитку споживчого ринку області належить мережі потужних торговельних систем, серед яких товариства з обмеженою відповідальністю: “АТБ-Маркет” (торгова марка “АТБ”), “Омега” (“Варус”), “Фоззі Фуд” (“Сільпо” ), “Український рітейл” (“Брусниця”), “Комфі-Трейд”, “Руш” (“Єва”), “Окко-схід”, “Укрнафта”, “ливедо Ойл”, “Епіцентр К”. Ними реалізується понад 80% продовольчих і майже чверть непродовольчих товарів в регіоні.