Новий логотип регіону презентував журналістам та громадськості радник губернатора Дніпропетровщини Борис Трейгерман.
Під час заходу він розповів, що останнім часом спостерігається високий інтерес Європи та світу до Дніпропетровського регіону.
У представників інших держав є бажання співпрацювати, залучати інвестиції і збільшувати потік туристів. У зв’язку з цим, для потенційних інвесторів і делегацій планується проведення великої кількості зустрічей, презентацій, конференцій. Необхідна участь Дніпропетровської області в галузевих і туристичних виставках в Україні та за кордоном.
Для якісного представлення регіону, підвищення його привабливості і пізнаваності, було прийнято рішення розробити Брендбук. Він включатиме в себе фірмовий знак (логотип), стандарти оформлення рекламних, подарункових, презентаційних матеріалів, а також приклади впровадження нового стилю в міське середовище.
Автори логотипу почали з аналізу світової практики регіонального брендингу та відібрали найвдаліші рішення. Зробити успішний брендинг – це вирішити поставлені завдання, зламати непотрібні стереотипи, відкрити нові горизонти, показати багатогранність регіону – таку мету ставили вони перед собою.
Борис Трейгерман розповів, що під час розробки брендингу Дніпропетровщини було зроблено кілька ескізів і зрештою зроблено висновок: мало хто з жителів регіону каже повністю «Дніпропетровськ».
«Так повелося, що всі кажуть «Дніпро» чи «Днєпр». Так простіше, швидше, зручніше та гучніше», – сказав Борис Трейгерман.
В елементах логотипу видно пряму асоціацію з річкою Дніпро, яка відома ще з давніх часів як шлях «З Варяг у Греки».
У центр слова знаходиться зигзаг, який оригінально вписується в слово і відокремлює закінчення «PRO», яке говорить про професіоналізм, прогрес, продуктивність регіону. Сам зигзаг символізує хвилі Дніпра, синусоїду розвитку та прагнення до кращого майбутнього. Слоган «CREATE FUTURE» («Творимо майбутнє») визначає суть логотипа.
У слогані «CREATE FUTURE» укладено енергетичний посил про наше прагнення рухатися вперед і нашу можливість бути учасником процесу творіння», – сказав Борис Трейгерман.
Зараз презентований логотип знаходиться на обговоренні з громадськістю. Протягом тижня усі бажаючі можуть внести свої побажання та пропозиції щодо його вдосконалення.
Треба відмітити, що жителі Дніпропетровська неоднозначно сприйняли запропонований логотип. У соцмережах багато коментарів як за, так і проти.
Віра Касьянова