В інтернеті з’явився сайт “Вагон”, де пасажири можуть поскаржитися на погану роботу “Укрзалізниці”, а також завантажити фото поганого вагона або поломки в ньому.
На сторінці “Вагон” користувачі можуть вибрати номер поїзда, вагон і описати свою проблему. Також є можливість прямо з мобільного телефону завантажити на сайт фотографії, наприклад, поламаних вікон, брудних туалетів, сірого білизни, п’яного провідника і т.п.
Інтернет-сторінку створили два розробника – Сергій Єфімов, CEO в “Розумні дороги”, і Анатолій Черненко, фахівець в області корпоративних систем управління і бізнес-аналітики. “Ідея створення сайту належить мені, втіленням її в життя займався Анатолій Черненко. Ми хочемо, щоб у пасажира була можливість не тільки поскаржитися, але і побачити, на які поїзди надходить найбільше скарг”, – зазначив Єфімов в коментарі ЦТС.
Особливістю нового порталу на відміну від аналогічних сервісів УЗ творці “Вагон” вважають відкритість. “Система скарг в УЗ закрита. Статистика, хоч я знаю звичайним людям. У нас же все відкрито, все цифри відображені на сайті. Ми хочемо, щоб УЗ початку офіційно користуватися цим сервісом. Це зробить національного оператора більш відкритим. Аналогічний сервіс ми зараз готуємо і для “Укравтодору”, – стверджує Єфімов.
Відзначимо, що питаннями поліпшення обслуговування пасажирів зацікавилися раніше і в самій “Укрзалізниці”. Перевізник рік тому оголосив кампанію “Якість і сервіс” і запрошує громадян повідомляти про проблеми на залізниці на своєму сайті.
Крім того, у “Укрзалізниці” є спеціалізована сторінка з усіх питань, пов’язаних з її діяльністю, в тому числі з електронним сервісом продажу квитків.
Брудний туалет, п’яний провідник: з’явився сайт “Вагон”, де можна скаржитися на роботу “Укрзалізниці”
1 листопадаа 2016 15:03